bir ogrenci sevgilisine ne hediye edebilir

bir ogrenci sevgilisine ne hediye edebilir adli derlememize goz gezdirebilir bir ogrenci sevgilisine ne hediye edebilir dahasi icin arsivimizi kullanabilirsiniz biraz daayandam ve aok kaamadan aklama ayunlar geldi ben hediye almak istiyorum ama ucuz bir ayey deayil diyip hediye seaemiyen aok yani 17 yaayandaki kaz arkadaayanaza altan kolye alap gatarmek olmaz ama gamaayte vermek istemiyorum derseniz beyaz altan aok uygun kolye deayilde kape veya bilezikte alabilirsiniz gazel zarif bir saat alabilmenizde mamkan aiaek hediye etmek istiyorum derseniz gal yerine papatya daha hoay olur illa aiaek saat kolye almak zorunda deayilsiniz sevdiayi ayarkalara aayrenip hepsini 1 cd ye toplamakta aok hoayuna gider eayer evde besliyebileceayinden eminsen yavru kapek yada kediaede alabilirsin ama bana sorarsanaz en gazel hediye onu kolundan tutup baay baaya bir kahvaltaya gatarmenizdir deniz kenaranda boayazda fazla pahala deayil buralar araaytarma yaptam biraz sizin iain arneayin40 50 ytl ye aok gazel restorantlarda kaz arkadaayanazla deniz kenaranda baay baaya sabah kahvaltasa yapabilirsiniz
bir ogrenci sevgilisine ne hediye edebilir

Leave a comment